ipsec tunel..

Petr Smotek petr.smotek na seznam.cz
Úterý Listopad 2 15:55:42 CET 2004

po preroutovani ap-billa na sloane-park ;) priblizne, je to tusim tak 2
tydny.. spise by me zajimalo zda konfigurace brany na silver je zasadne
odlisna od toho co bylo na door a nebo jestli je to podobne.. a kdyz uz
se ptam, tak se zrovna zeptam jak je to traffic shaping, do internetu i
lokalne.. prijde mi ze ssh ven jde pomerne rychle, na rozdil od
ostatniho trafiku; udp lokalne jde take lepe nez tcp spojeni.. nebo je
to jenom moje domenka?? ;)