Prázdniny v plné práci

JaSt alias JaStik alias Strestik strestik na profinet.cz
Úterý Červen 29 22:47:43 CEST 2004

OK, nastavit sitovku ve Window$ech bych zvladnul :-), cvaknout konektor
taky a kdyz mi reknete rootovsky heslo tak spolehlive sestrelim a
rozhodim cely server. Nebojim se prace ve vyskach (prilbu nevyzaduju) a
o elektrice vim, ze 19ka na Prosek nejede :-)
V tydnu moc casu nemam, ale nektery vykend ano (nez zacne hokejova sezona).

JaSt