IP adresas

Magus magician na centrum.cz
Sobota Červen 26 17:29:36 CEST 2004

Nevyužívá, pokud nastavíš všechno stejně, kromě IP jako na počítači s přímým
připojením do wifi. Pingni si na 192.168.163.4, já mam právě to přemostění a
funguje mi pro 2 PC dvě IP.

"K5" <darth.moula na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cbk3rv$hak$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> Co přesně máš?
> 1) hw ap - switch - PCčka
> 2) PC s Wi-Fi kartou a LAN kartou - switch - PC s LAN kartou (šlo by to i
bez switche kříženým kabelem)

> K tomu jen tolik: přemostění adaptérů pod XP využívá NAT a ten je
provozním řádem zakázáno používat!

> K5
>
> PS: IP adresu lze získat, pokud je nějaká volná, ale obávám se že socka je
plná.

> "Holda" <holda29 na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cbjo5m$9tv$1 na lit.fsid.cvut.cz...