Re: Sdílení dat

BlackSUN black.sun na datunel.net
Sobota Červen 26 11:41:52 CEST 2004

Konkrétně ode mě na žádnou nečekáš, takže  tomu tak, prosím tě, přistupuj...
Že si celej znechucenej a už tě to nebaví nebo něco podobného, za to já
nemůžu. Já jsem obyč user a rád bych něco věděl, co nevim. Ta se ptám. A
čekám normánln odpověď.
Já dyž budu mít doma osobn problémy, taky tě s nima nebudu zatěžovat...

BlackSUN

"K5" <darth.moula na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cbhddi$o75$2 na lit.fsid.cvut.cz...