nakup komponent

K5 darth.moula na seznam.cz
Pátek Červen 25 15:32:40 CEST 2004

> Jinak teda koukám, že ten post buď cestoval hoodně dlouho a nebo má
> odesilatel nastaven špatný čas...
zprávu se večer nepovedlo vystavit, čehož jsem si nevšiml, když jsem
vypínal počítač a dnes při zapnutí OE a F5 úspěšně "poslala", čož mi
také uniklo, protože jsem věnoval pozornost příchozí poště.

Bleksánku, už jsi se přihlásil do work, když máš tak obrovskou starost
kam přijde nový majetek? A jak máme chápat, že je ti celkem jedno,
že nové radě nebylo předáno ani nářadí a ta ani netuší kde je, zatím co
ty to víš jak se zdá ze všech nejlíp a při tom v tom nehodláš Sdružení nijak
pomoct? Část majetku Sdružení je asi na BASE, kde Sdružení oficiálně
žádné pronajaté nebo propůjčené prostory nemá, takže stávající rada
tam nemá přístup, ačkoli dříve tam Sdružení mohlo vesele podnikat. Není
to ironie? Já vím co odpovíš, že jsi nebyl v bývalé radě, že za Japana
mluvit nemůžeš, jako bych to slyšel.

K5