nakup komponent

BlackSUN black.sun na datunel.net
Čtvrtek Červen 24 20:42:48 CEST 2004

Vážená rado, vážený pane předsedo,

Táži se ještě jednou, jaké komponenty byly nakoupeny a za jakým konkrétním
účelem (na sklad či k nějaké montáži - jaké dy kam). Dle výpisu z účtu bylo
uvolněno za tímto účelem něco přes šest tisíc Kč. Kdy tento nákup rada
schválila? Je někde zápis z tohoto jednání?

Děkuji za odpověď

BlackSUN, člen č. 52

"BlackSUN" <black.sun na datunel.net> píše v diskusním příspěvku
news:cbcqhb$okk$1 na lit.fsid.cvut.cz...