Sdílení dat

Svata Dedic garat na volny.cz
Úterý Červen 22 09:46:34 CEST 2004

Collector wrote:

> Nevidím jedinej důvod, proč by to nemohlo bežet. Fakt nevim, proč vše se
> musí tahat z Inetu, když to může mít soused odvedle.
>
> Jak jsem vyčetl, tak zádrhel je v QoS. Je tedy možné, že až jednou :) budete
> mít ty buildscripty, tak se tu objeví DC hub ?

Mno... uznavam bez muceni, ze jsem si problem s neexistenci QoS (ktery
bohuzel klFree ma) vyuzil k rypnuti do nezdrave zavislosti chodu site na
"proprietarnim SW" (nadsazka). Stejne tak jsem si mohl rypnout do faktu,
ze stale neni inventarizovany majetek (rest stareho odvolaneho vedeni),
coz muze branit ruznym nahradam, zamenam a upgradum.

klFree ma problem predevsim s paterni siti - podle dostupnych informaci
je v prostoru Sitna - Billa - Vezak zaruseno tak, ze WiFi spoje jedou na
cca 2Mbit/s (kdo zna soucasny stav, prosim, opravte mne; informace je
cca 3 tydny stara).

Vysledek je, ze uzivatele v Rozdelove maji problem s konektivitou na
"normalni" sluzby a ne proto, ze by byla zase tak mala roura do
Internetu, ale protoze se neprotlaci pateri klFree. Absence QoS se na
tom asi take podepisuje.

> P.S.: Rozdíl v Klfree a CZfree je, že v CZ přijde někdo, udělá AP, přihlásí
> se do komunity, připojej se na něj lidi. Komunita mu moc do toho nemluví.
> Jestli chce DC hub, tak si ho tam dá. Neříkám, že je to lepší než to co je
> tady, ale je to rozhodně pružnější.

Mit lokalni DC hub pro uzivatele na jednom AP - tohle jsi myslel ?
Vetsina AP klFree jsou oklestene bezdiskove P-II pocitace s
minimalistickou distribuci a 64MB RAM. Jak jsou HW pozadavky DC HUBu ?

-Svata