Kdo rozumi tc ?

Svata Dedic garat na volny.cz
Pondělí Červen 21 23:55:49 CEST 2004

Zdravim,

jestli je tady nekdo, kdo rozumi traffic shapingu vic nez ja (to by
nemel byt problem) - mohl by mi osvetlit nasledujici radky ?
----
tc qdisc add dev imq0 root handle 2: htb default 20
tc class add dev imq0 parent 2: classid 2:2 htb rate 3mbit ceil 3mbit
tc class add dev imq0 parent 2:2 classid 2:20 htb rate 2mbit ceil 3mbit
tc class add dev imq0 parent 2:2 classid 2:21 htb rate 1mbit ceil 3mbit
tc filter add dev imq0 parent 2:0 prio 0 protocol ip handle 32 fw flowid
2:20
tc filter add dev imq0 parent 2:0 prio 0 protocol ip handle 33 fw flowid
2:21
----

Mam pocit, ze chapu co znamenaji, ale prijde mi to trochu zvlastni, tak
bych radeji konzultaci.

Predem diky,
-Svata