Zapeklitej problem

BlackSUN black.sun na datunel.net
Úterý Červen 15 01:52:01 CEST 2004

Jo je možný že odešel switch i když svítí já tu jeden takovej taky mám a ten
si krásně svítí a bliká ale prostě nějede, odhadl bych to že informace
projde do něj ale nerozešle se dál, tedy dobrá rada je zkusit celý pc u
někoho, komu to jede.

BlackSUN

"Cvrcci" <klfree na svrcek.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.14.1087245290.2707.kladno na sluzby.klfree.net...