Chladím, chladíš, chladíme

Flashx flashx na seznam.cz
Pondělí Červen 14 22:55:49 CEST 2004

Peltieru bych vyhnul. sice se jeví jako dobrá varianta ale v první řadě
potřebuje dobré odvádění tepla tz. velký pasívní chladič a ventilátor.
Peltier schopen uchladit caa o 15 °c pod okolní teplotu dále je potřeba
stabilizovaný zdroj 12V 5-12 A podle výkonu peltiéru.V případě špatného
odvodu tepla jde peltiér do kopru.

A v případě chlazení počítače byc měl strach z tvorby vlchkosti. Jinak v
profesionální praxi se používá peltiér v kombinaci s vodním chlazením.

Petr Podrazský wrote:

> No můj computer to na půdě zatím druhým rokem zvládá..
> Pokud ale chceš chladit pod teplotu okolí :-), zkus použít Peltierovi
> články. Zrovna mám v plánu postalit si s nim chladničku do auta. :-) To je
> myslím schůdnější řešení než kompresorová lednice...

>>> 3) odběr