Chladím, chladí¹, chladíme

Jerry! promne na centrum.cz
Pondělí Červen 14 17:00:48 CEST 2004

V nadcházejících teplých dnech mám takový drobný problém s routerem - ta
příšera se mi docela často přehřejvá. Je to jen P75, takže jsem udělal za
pomoci větráčku chlazení na procesoru aktivní, díky čemuž na něm již není
možné upéct vajíčka. Kraválu to přidalo jen trochu. ALE: i aktivní chlazení
je mi na prd, pokud je stroj (jako v mém případě) umístěn přímo pod
střechou, kde teplota vzduchu neklesne pod 30 (a to pouze v noci když prší),
takže i myši odmítají obývat tyto prostory.

Proto prosím pokud máte nějaké realizované řešení / návrh jak z této
situace, tak prosím napište.
podmínka : dostatečné chlazení celého prostoru v bedně, údržba max. 2x ročně
1) cena
2) hluk
3) odběr
4) náročnost sestavení

Jerry!

PS: ano, už jsem obdržel radu hoď to do akvárka jako mironet, ale 1) nevim
jak bych tou úzkou dírou protách na půdu akvárko 2) stejně by se to do dvou
dnů vypařilo nebo uvařilo 3) než by se to uvařilo, tak by to vyhodilo celej
barák

PPS: momentálně mě napadá jen takováhle hovadinka: natáhnout do boční desky
nějakou kroucenou cu trubku, vytáhnout ven a připojit čerpadlo s vodou. do
tohoto okruhu ještě přidat nějaký žebroví jako výměník. To spojit s
chladícím okruhem nějaký vybrakovaný lednice. Nemáte takovou ledničku?