Nebyl nalezen subjekt

JAPAN japan1 na seznam.cz
Neděle Červen 13 18:57:35 CEST 2004

1000
3.kladno na klfree.net>
Date: Fri, 18 Jul 2003 18:36:40 +0200
Newsgroups: klfree.kladno
To: kladno na klfree.net
Subject: Re: Zaklad noveho mapoveho systemu - jak na souradnice?

Pro tento systém si myslím je vhodné pouzít systém JSTK, který je veden v
katastrálních mapách a jiných vrejne dostupných mapových podkladech

Pouzití systému BPV je podle me zastaralé a jiz ho spousta programu neumí.

Milan Krčmář" <milan.krcmar na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.0.1058543555.1383.kladno na klfree.net...
> [...]
vsechny
> bitmapy, ktere zasahuji do pozadovaneho vyrezu a skritem na serveru by se
za
> behu vytvori vyrez slepenim techto bitmap. To je hruba myslenka, ktera
existuje
> uz snad od prosince.
>
> Potrebuju pro tento napad ale ty "jednotne souradnice". Majitele GPSek mi
jiste
> potvrdi, ze existuje nekolik souradnicovych systemu. Zemepisna sirka a
delka
> neni pro moji aplikaci nejvhodnejsi, protoze poledniky jsou zakrivene.
Myslim,