Nebyl nalezen subjekt

Neděle Červen 13 18:57:35 CEST 2004

From: "Radek" <pogl na seznam.cz>
Date: Sun, 29 Jun 2003 09:11:37 +0200
Newsgroups: klfree.kladno
To: kladno na klfree.net
Subject:  =?iso-8859-1?q?koment=E1=F8_ke_=E8l=E1nku=3A_Sb=EDrka_na_ROUTER?=

kontext viz ...
http://www.klfree.net/!phpRS/comment.php?akce=fullview&cisloclanku=200306200
1

> Komentář ze dne: 23. 06. 2003 09:24:45     Reagovat
> Autor: Jenik
> Mail: @
> Titulek: Sbírka na ROUTER
>
> Asi se uz opakuji.
> Ale takhle neprispeji vsichni stejnou merou.
> Nastav poplatek za net na 500, napis proc. A mas 40*150 a tim 6kkc
> mesicne. Takhle se to otoci 2x a je na slusny router.
> Je mne lito tech co plati a ani nevedi za co. Hlavne zatim nebyl zadny
> vykaz toho kde se co utraci, a hazet penize do hluboke hladove studny
> nebudu, to se nezlobte, nejsem milionar. A podporovat kladenske
> [...]

To, ze neni zatim dostupny zadny prehled o vydanych financich, je samozrejme
chyba, ale nemam pocit, ze bych dal penize na "bezdomovce", protoze Beny a
Frantik maji v tomhle moji duveru, ze takovy prehled BUDE a bude OK! (ja
vim, ze jsem povahou duveriva naivka ;)))

Jinak, platit tohle navysenim ceny za konektivitu se mi take nezda jako
dobre reseni ... rekl bych, ze takovy system by byl pomerne narocny na
administrativu, ty penize by nebyli k dispozici "hned" a hlavne, takhle by
byli znevyhodneni "stari" uzivatele, kteri by dlouhodobe zaplatili asi
mnohem vic, nez ty 2.000kc (ono se to postupne po nejaky dobe poscita) ...
navic, doufam v to, ze az se pomery ustali, tak budu moct dat trvaly prikaz
k pladbe a nebudu muset hlidat kalendar, jestli a kolik mam zaplatit.

A take neni pravda, ze by v tomto pripade vsichni neprispeli stejnou merou
(pokud ten poplatek samozrejme zaplati vsichi!!!) ... az se bude platit neco
jineho priste, tak to "zaplati" nekdo jiny a ne zase ja viper a pavlii :)
... ja uz ty penize ani nemam :)))

Radek