Nebyl nalezen subjekt

Neděle Červen 13 18:57:35 CEST 2004

1000
 by email.seznam.cz with HTTP;
	Fri, 13 Jun 2003 12:34:09 +0200 (CEST)
Date: Fri, 13 Jun 2003 12:34:09 +0200 (CEST)
From: Radek <Pogl na seznam.cz>
To: kladno na klfree.net
Subject: Re: Nastenka - Komunikacni kanal

O tom messageboardu jsem taky premyslel ... takovej zakladni zacatek
(bez navazani na ty maili a kdo vi co jeste) jsem mel na mysli s tim
noticeboardem na www.klfree.net ...

Jam mam ted _v hlave_ navrh informacniho systemu, kterej by takovyhle
(a radu dalsich) funkci mohl plnit ... budu ho delat pres prazdniny
hlavne pro sebe, ale nebyl by problem ho vyuzit i pro klfree ... uz
jsem se o tom zminil Frantikovi, ale zatim akutne nic nestiham a tak
k blizsi domluve zatim nedoslo ...

Jinak, pokud by bylo potreba spichnout neco jednoduchyho, tak
samozrejme neni problem kdykoli cokoli :o) ... PHP, Java, SQL, ...
nic mi neni cizi :o)

Radek

Dne 12.=A0=E8erven=A02003, Jenik, <mracek na stromc.cz> napsal:

> Navrhuji na tulipovy zaridit nastenku, nejaky message board.
> Ktery by vsichni , rikam vsichni uszivatele cetli !!!
> Musi se informovat.
>
> Aby kdyz se bude provadet nejaka zmena aby se mohlo dynamicky reagova=
t.
> Bylo by to dobre provazat s nejkou appz pro klienty nebo emailovou sp=
ravou
> internim kuryrem aby byla sprava ve spravny okamzik zobrazena vsem.
>
> Momentalne nejzivejsi komunikace probiha na IRC .
> Kdo chce vedet co se deje, necht si stahne s tulip irc klienta.
> [...]

Reklama:
Zahraj si super hry s Contactel Bonus Clubem - te=EF u=BE vyhr=E1v=E1 k=
a=BEd=FD http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=3D55049%26url=3Dhttp:/=
/game.razdva.cz