Nebyl nalezen subjekt

Neděle Červen 13 18:57:35 CEST 2004

1000
60.218.147.87])99E5F317DE
	for <kladno na klfree.net>; Sun,  1 Jun 2003 08:11:22 +0200 (CEST)
From: "=?iso-8859-2?B?SmFuIKntbWE=?=" <simaj na email.cz>
To: "klfree" <kladno na klfree.net>
Date: Sun, 1 Jun 2003 08:09:46 +0200
Subject: Re: Konektivita

> co ja vim tak je to dobre na sosani
> das do fromty seznam placek
> pustis aplikaci ktera ceka na satelitnim spojeni a az to servery dotahaji
> tak ti to navali do pc cca CD za 2minuty.
> takhle mne to kdysy popisovaly znamy kteri stim mnely zkusenosti
> a jeste malickost.
>
> satelitni telka je samozrejmosti :)

Připojení přes satelit od Contactelu je obousměrné.

To co jsi tu Jeniku popsal, to je zase uplně něco jinýho.

To na sosání placek, přes DVB kartu poskytuje EuropeOnLine (a jiní).

www.europeonline.com

Bohužel EOL asi mají finanční problémy a v dnešní době je to omezeno na
700MB za měsíc a ta služba se jmenuje SkyBooster.
Existuje ovšem několik programů na zdílení této kapacity s ostatními
uživateli. Funguje to tak že se dali lidičky dohromady a co stahujou každý
zvlášť tak teče i ostatním. Bohužel to co poteče nemůžeš ovlivnit.

Služba za součastných podmínek vychází docela draho. V minulosti ale EOL
dělalo akce aby získali větší počet zákazníků, a ke DVB kartám dávali rovnou
předplatné které vyšlo cca 300Kč měsíčně, jestli se nepletu.
Možná to (u)dělají zase.

Připojení nemám, na satelit telku koukám a je to bomba kvalita.

:-)=