Nebyl nalezen subjekt

B B
Neděle Červen 13 18:57:35 CEST 2004

1000
eny" <kostecka.tomas na seznam.cz>
Date: Mon, 5 May 2003 15:53:41 +0200
Newsgroups: klfree.kladno
To: kladno na klfree.net
Subject:  =?iso-8859-1?q?Re=3A_FW=3A_KLFree=2Enet_-_p=F8ipojen=ED_z_Vina=F8ic?=

Jo jo Pavliku nechame ho na tobe. Pokud ten clovicek z Vinaric na tebe vidi
neni to problem. Ta 24dB antena k nemu dostreli urcite. O tom nepochybuji,
jen si spise myslim ze tam neuvidite. Pokud ano bylo by to super.

Spoj by byl samo Peer - To - Peer. Treba dva Edimaxi proti sobe. To uz by se
nejak vymyslelo. Jen je treba zjistit jestli je fakt mezi vami videt. No
musis vylezt na strachu, vzit si kukr od Stenlyho a juknout jestli na ty
kluky uvidis.

<pavel.kappler na email.cz> píše v diskusním
příspěvku:mailman.171.1052142394.814.kladno na klfree.net...
Mno - jednak jsem reagoval pouze na poznámku o to, kdo se bude o tyhle nové
lidi starat - teda alespoň o část.

Druhá věc je samotný dosah. Honza Šíma mi říkal, že to vidí tak do 5km. Já
osobně nemám vůbec žádnou představu, jak (ne)kvalitně ta 18dBi všesměrovka
ode mě do Vinařic dopálí, ale od toho existují buď praktici, kteří to vědí
zpaměti a nebo pak praktické změření přímo na místě. Jo a pak to taky může
třeba být stylem směr <-> směr, ne?

IMHO mi někdy připadá, že fakt platí, že co člověk to názor :-))) je těžké
se zavděčit všem najednou, když se příspěvky v konféře čtou postupně; není
to jako při nějakém jednání. Já osobně vím, že tady plno lidí dělá ke
společné věci třeba víc než já, ale sakryš - přeci vím, kde můžou být
zakopané problémy a taky jsem to s Honzou projednal! Takže poznámku ohledně
dosahu beru na vědomí, ale samozřejmě, že jsem o tom věděl :-)))))))))))))
hehehe...!!

Nějak moc se rozkecávám; to bude asi tím, že tu na letišti zasejc nemáme co
dělat. Zdravím benyho, jeníka, stenleyho, jetsona, frantíka,
mostocka....kruciš a ten zbytek lidí si zjistěte ze statistik na tulipovi!!
:-)))

Čus, P.

MIDI Dream MUSIC
ICQ 38655535
+420-732-675975
http://phudba.vmoste.cz

__
Zábavný a informační portál http://WWW.MOBILBONUS.CZ nabízí loga, melodie,
Java hry a SMS zpravodajství přímo do vašeho mobilu ZDARMA. A nejen to!
http://WWW.MOBILBONUS.CZ !!!