Nebyl nalezen subjekt

Radek pogl na seznam.cz
Neděle Červen 13 18:57:35 CEST 2004

1000
son na iol.cz>
Date: Sat, 26 Apr 2003 08:13:48 +0200
Subject: RE: WiFi Mapy

Napadlo me, ze do ty sekce pokryti by asi stacilo dat jednu mapku Kladna
... mozna to rozdelit na Cetrum, Rozdelov a Krocehlavy, uvidim, jak to
bude citelny, az to budu delat ... a na ty mapce by byly vyznaceny Node
ke kterym se lze pripojit a cca priblizne naznaceny dosah ... u ty mapky
by byl seznam tech node a kontaktnich osob ... uzivatel by se pak v
mapce nasel nejblizsi node a kontaktoval prislusnou odpovednou osobu ...
nebo vzdycky Benyho??? ;) ...=20

Mohl by mi nekdo poslat seznam node, ke kterym se lze pripojit? ... a
odhad pokryti? ... idealni by bylo, kdyby mi kazdy poslal mapku s
vyznacenim polohy a pokryti a ja bych to dal nejak dohromady ... Nebo to
nechame na WiFi Mape????

Radek