Verejne prohlaseni clena komunitni site klfree.net

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Úterý Červenec 20 09:18:16 CEST 2004

On Tue, Jul 20, 2004 at 08:48:27AM +0200, Je???ek wrote:

> Problem je v tom, ze jsem nucen vyplnovat formular daty, ktera jsem uvedl jiz jednou a to pri vstupu do sdruzeni. Existuji i jine zpusoby jak odfiltrovat nacerno pripojene uzivatele, napr. filtrovanim MAC adres.

ano, jsi nucen to vyplnit. Vedl nas k tomu neporadek v pridelenych IP adresach,
spousty neevidovanych adresi, spousta neplaticu atd. Tim, ze formular vyplnis
ze sveho pocitace, tak my budeme moct udelat krizovou kontrolu evidence, proto
nam nepostacuje jen to, co je uvedeno na prihlasce...

Myslim, ze nikoho neubyde, kdyz venuje minutku vyplneni formulare. Proto
jsme se snazili o co nejstrucnejsi formular a jeste k tomu vyplneni
nekterych polozek je nepovinne.

Ano, radi bysme filtrovali provoz podle MAC adres... ale vzhledem ke stavu
predani majetku si o tom muzeme leda nechat zdat.

> To je sice pravda, ale zde se jedna o zamerne omezovani.
Souhlasim s tim, ze urcite zamerne omezeni to je. Nasim primarnim
cilem nebylo nekoho omezovat, ale doplneni evidence. To, ze nemuzes
na internet nez vyplnis formular je holt technicke reseni, pro ktere
se rada spolu s kontrolni komisi rozhodla.

Jiz ted muzu rict, ze formular svuj ucel splnil - vyplnilo jej jiz
velke mnozstvi uzivatelu, dozvedeli jsme se o spouste uzivatelu, kteri
dosud neplatili, protoze je kdysi nekdo navstivil s tim, ze prihlasku
prinese a uz ho vickrat nevideli atp. Zrovna tak prisla rada nabidek
na umisteni zarizeni sdruzeni a take nabidky pomoci.

Prosim mej trochu pochopeni a formular vypln. Pokud s tim mas technicke
problemy, tak nas kontaktuj. V soucasnosti mame problemu az az.

Tomas Tichy