Nostalgie

jo jo na email.cz
Čtvrtek Červenec 15 13:04:43 CEST 2004

Už tě za tu dobu tady na newsech znám, jsi prostě vtipálek.
Zkusím to na tebe s jinou otázkou (možná už jsem se ptal).

Nechci se tím dotýkat tvého soukromí, ale zkus mě - neznalce poměrů -
nějak přesvědčit, že bych se měl účastnit současných aktivit lidí kolem
datinelu. Představ si, že stejně jako ty nabízíš práci pro sdružení, tak
já bych nabídnul své schopnosti datinelu. Co je na tom tak dobrého, že o
to skupina datunelí tak stojí a už přepojuje své členy do sítě IPWorks
(aby je připravila, nebo jak?). Třeba nebudeš znát odpovědi na všechno,
co jsem tu nadhodil, ale zkus to z tvého pohledu. Možná se připojí
Benelli ze svého pohledu a třeba i psychiatr Kajencik.

Co tě tolik láká na myšlence datinelu, že jí upřednostňuješ před
neziskovým klfree?

jo