Nostalgie

Flashx flashx na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 15 10:52:22 CEST 2004

Náhodou už se moc těším na připojení od Datinelu.
Konečně nebudu muset restartovat svého AP klienta nebo dokonce lézt k anténě
když do konektoru zateče voda.Firma datinel tohle všechno za mne udělá v
rámci svých služeb na zavolání a to vše za 350 kč no byl bych hlupákem to
nevzít a řádně nevyužít těchto služeb i 2 hodiny ráno

flash