Nostalgie

BlackSUN black.sun na datunel.net
Středa Červenec 14 22:28:50 CEST 2004

Co je v tom za vyhrožování? Jo se chvástal dobrým čichem, tak já sem mu
jenom poradil, aby si na něj dával pozor, nikdo by přece nechtěl jakkoliv
přijít o nějakou vlastnost, o které si myslí, že je dobrá či lepší než u
ostatních.
Je to jako třeba se zpěvákem, který má dobrý hlas a ví to, taky si na něj
dává pozor, nic víc, nic míň...

BlackSUN

"Flashx" <flashx na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cd3ifa$8ln$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> Á panáček vyhrožuje.
> Je neuvěřitelné kam někteří jedinci klesnou.
>
> Flash

VH.....

Je