Nostalgie

jo jojobubu na email.cz
Středa Červenec 14 15:06:00 CEST 2004

Taky mám někdy chuť napsat do newsů něco ostrého. Tobě to prostě ulítlo.
Něco jako když je pusa rychlejší než mozek.

Já tady z toho nebudu dělat aféru jako Fachman a jeho kazašští přátelé.
Je to určitě dobrý námět do klasické anglické loutkohry. Pokud by si
někdo někdy v budoucnu troufnul řešit akutní problémy ručním způsobem,
tak by 1) nepochodil 2) hovno by bylo na jeho hlavě.

Dobře víš, blacksune, že o sdružení už se dávno nezajímají jen členové.
Tak to vyřiď i ostatním, až s nimi budeš mluvit. Půl milionu už je
slušná škoda, aby se o to zajímal někdo velmi seriosně.

Z dnešního Kladenského Deníku - Kladensko (14.7.2004):

Podezření ze zkreslování údajů o stavu hospodaření a jmění se nyní
dočkal dvaasedmdesátiletý předseda kladenského sportovního oddílu
stolních tenistů. Podle kriminalistů nevedl řádně účetní knihy, ačkoliv
věděl, že je k tomu ze zákona povinen.
„V knihách uváděl hrubě zkreslující údaje. V účetních dokladech nejsou
vůbec některé příjmy a výdaje vůbec zavedeny a chybí k nim fyzické
doklady,“ informovala mluvčí okresního ředitelství policie Michaela
Nováková.
Znalecký posudek prokázal, že vůbec nevedenými nebo špatně vedenými
doklady se účetnictví stalo neprůhledným. Škoda způsobená stolním
tenistům jejich předsedou nebyla dosud vyčíslena.
(rob)

Z podezření se na základě důkazů stane stíhání a to bude rychlé víc než
dost. Přestože v pingpongovém klubu šlo zřejmě o mnohem méně peněz, než
jde teď ve sdružení.

jo