Nostalgie

jo jojobubu na email.cz
Středa Červenec 14 14:22:43 CEST 2004

Kdybych se býval zeptal tebe a ne jen viperxe, dozvěděl bych se to v
lednu, co se vlastně chystá. Ty bys mi to ve své bezelstnosti určitě
prozradil.:)

Ozývám se proto, že tu ve vzduchu smrdí zpronevěra. Na to já mám čuch.
Nechci, aby peníze, které zaplatil každý člen z ručky do ručky tomu kdo
ho připojoval zmizely ze světa. Takhle to totiž mezi slušnými lidmi
nechodí. Klfree má sice síť, ale otázka je, jak dlouho tato síť bude
ještě fungovat, když papírově neexistuje.

Říkat co si myslím je mé svobodné demokratické právo a mrzí mě, že ho
neuchce využít každý člen sdružení - třeba tady na newsech. Na členské
schůzi se to projevilo bohužel i negativně. Člověk, který měl 20
minutovou přednášku o "technice" mluvil o výletech na bucek. Jistě to k
životu ve sdružení patří, ale nepatří to k technické zprávě.

Chci dostat k jádru věci, čekám technickou zprávu, ne fotky ze
společenských akcí. Když chci podnikatelský plán, tak se neptám na
obchodní tajemství. Těch záhad už snad bylo dost? Ne?

Ale na faktické otázky jste tu ani ty Fachmane, ani blacksun ani Beny
ani Japan neodpověděli. Pořád si dokola melete svou. Vy ty otázky snad
ani neumíte přečíst!

Ukázka: zeptám se, jak je možné, že podle všeho se datinel plánoval tak
dlouho

Fachmanova odpověď: zajímavé je, že jsi se začal "ozývat" až před VH.....

Hezky to vypovídá o stylu komunikace lidí, kteří Klfree už pomoct
nechtějí. Tedy až na blacksuna, který se vehementně hlásí na montáže. Je
to jistě chvályhodné. Ale ani blacksun mi nebyl schopen odpovědět na
jednoduchou otázku: jak to bylo s členy z Rozdělova, které připojoval?
Odpověď mimo: odpovím soukromě, když se mi bude chtít

Nikdo se na mě nesmí zlobit. Ale takové lidi považuju za značně
nevěrohodné. Jestli ovšem tolik prosazují Datinel a budou se v něm
aktivně účastnit, nevrhá to na celou tuto skupinu vůbec dobré světlo.