Nostalgie

jo jojobubu na email.cz
Středa Červenec 14 07:24:31 CEST 2004

> [...]
> nekde dokonce
> uz i pri zakladani na to davaj pozor napr zde- o nutnosti založení
>  Neziskového sdružení, kterým by jsme naše velkolepé plány legalizovali
> a  hlavně tím vytvořili
>  i pevně a přesně stanovenou strukturu naší sítě, kde budou přístupové
> body a páteřní spoje
>  v majetku sdružení. To jsme chtěli také pro to, aby se nám nestalo
> něco  podobného jako v Praze,
>  kde někteří správci přístupových bodů, kteří si je celé zaplatili ze
> svého, pak odmítali přes
> sebe přepouštět některá data dalších členů sítě !

Promiň, ale tvé vývody jsou podivně dvojstranné. Nedivím se, že
nerozumíš pojmům nezisková organizace - každý není čtenář sbírky zákonů.
To je v pořádku.

Klfree je právě nezisková organizace - občanské sdružení. MOHLO mít vše
ve svém majetku. Zatím ale jednotliví správci "mají" vše ve svých
rukách. Zajímavé, že se to tak stalo - i když vůbec nemuselo - vděčí
Klfree hádejte komu? Komu tím ti správci prospějou? Například Jeník
správce už přepojil lidi od sebe do IPWorksu, aniž by se s někým z rady
poradil. Opět zde opakujeme, že Klfree fungovat mohlo bezchybně, kdyby
lidé ve vedení chtěli, aby tak fungovalo. Na začátku mluvili o lásce,
ale skončili u peněz. Ať na to koukám jak chci, není to zrovna hezké
chování.

> Takze jak je videt sdruzeni nefunguje tak jak ma-vsude jinde jak tu
> nekdo  psal.
> Lepe to podle mne funguje akorat tam kde je mene clenu a jine stanovy.

Souhlasím s tím, že jakékoliv jiné stanovy by byly pro Klfree přínosem.
Ale nesouhlasím s tím, že by sdružení fungovalo jen s méně členy. Pokud
ctíme zásadu, že úplně poslední míli si hradí a zajišťuje člen, vlastně
ani na počtu členů nezáleží.

Opět je to jen o schopnostech vedení. Uvědom si, kdo ty členy nabral a
proč je nabral. Celé to bylo o přípravách Datinelu už od listopadu a
jednoduše byli potřeba budoucí platící zákazníci.

O tom, že se plánoval Datinel od listopadu všichni snad víme.

jo