kam z Vodarensky

Strazhce infobox.oleg na quick.cz
Úterý Červenec 13 13:01:40 CEST 2004

Uz vidim, jak na me bude koukat nase domovnice, az prohlasim, ze chci jit na
strechu :)))
Jinak na tuto dalku uz asi bude potreba pro jistotu zmerit signal (kdyz budu
mit viditelnost). Neni tu nekdo z Vodarenska 2322, abychom na tom mohli
spolupracovat?

Strazhce
"Belerby" <belerby na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cd04l2$1mi$1 na lit.fsid.cvut.cz...