Nostalgie

jo jojobubu na email.cz
Úterý Červenec 13 10:39:57 CEST 2004

Frank mě přivedl na výborný nápad. Připomeňme si otce zakladatele a
jejich slavné počátky. Aby se členové Klfree trochu orientovali v situaci.
Zahrajme si na hledání zapomenutého času, prohrabme se v archivech a
análech Klfree. A proto citujme některé slavné výroky slavných:

Autor: Jeník
Zdroj: původní web www.klfree.net

Vznik a vývoj kLfREE
Vydáno dne 04. 07. 2003 (216 přečtení)
ak, tento text, jsem sepsal aby bylo každému jasno jak toto vzniklo. No
a kdyby to náhle zaniklo, tak ať tu po nás něco zůstane.

Pevně věřím, že to tak to nezůstane, staneme se jednou velkou sítí s
neutrálním názvem ve smyslu CZFree.Net, tak, jak to bylo původně myšleno
s členy, kteří mají stejná práva, kde panuje demokracie a každý rád
přispěje do díla komunity svým časem, náladou, energií, nápady a hlavně
láskou.

PS: Moje čeština není moc dobrá. Nejde přeci o pravopis, ale o obsah.

Komentář: Jak paradoxní, že? Jeník v současné chvíli ublížil Klfree
nejvíc tím, že minimálně podporuje provoz svého AP směrem do IPWorks.