work

jo jojobubu na email.cz
Pondělí Červenec 12 16:01:18 CEST 2004

Je hezké, že se hlásíš, ale pokud mě paměť neklame, tak ses měl ozvat
předsedovi do emailu, ne do newsů. To ale nevadí. Předseda to jistě
zkoukne i tady.

Jsi přesně ten typ člověka, který chce sdružení pomoct (kdo chce
kam...!). Jen víc takových datunelů!

Přátelská rada: Dávej pozor, protože při sobotní nebo nedělní montáži
budeš mít trochu zvedlou hladinku po předchozí noci. Alkohol na střechu
nepatří.

Myslíš, že bych se mohl přihlásit jako pozorovatel do Datunelu? Počítal
bych vám vypité panáky :)))

chá-chá
jo