Re: Magoøi

Docent xaver na dr.com
Pondělí Červenec 12 14:12:01 CEST 2004

Jsem někde slyšel, že se zasílání malů z konference nechá taky zrušit... Ale
třeba to je jen hanebná pomluva... Nebo prý jde nastavit nějaký filtr, který
případně příspěvky z konfery klfree hned smaže...

Docent

"jarda cerny" <oupee na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.444.1089470180.23325.kladno na sluzby.klfree.net...
> Mužete si svoje osobní spory řešit někde jinde. Osobních sporů tu je asi
98% z celýho obsahu a mě chodí zhovadilý maily z konfery a míchaj se mi z
mailama který musim číst. Pište sem laskavě praktický dotazy jak třeba
Dmitrij a tyhle debilní výlevy si nechte pro sebe. Pokud máte potřebu se
někde vybít dejte se na kontaktní sport nebo si najděte ženskou. Dík