O co tu jde?

agla na razdva.cz agla na razdva.cz
Pondělí Červenec 12 05:48:56 CEST 2004

Tak to ti jde velmi ok,kdyz neznas odpoved tak aspon urazis.
Ja jse nepriklanim ani k jedne strane(zatim)a chci jsi udelat jen trochu
jasno.
Emailova konference je vetsinou same napadani a urazky,tak co jsi stoho ma
nezasvetcena osoba vzit?
Pokud teda neznas odpoved tak jsem nepis ptakoviny.

Dik Frank.

Dne Sun, 11 Jul 2004 21:18:08 +0200 napsal/-a Flashx <flashx na seznam.cz>
zprávu následujícího znění:

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem "M2", který je
standardní součástí webového prohlížeče Opera. Více informací najdete na