hnus

Vilik1 hauptman na volny.cz
Neděle Červenec 11 23:13:22 CEST 2004

Tak tohle je uz i na mne moc, to si snad delas srandu ze nem predas zarovky
a reknes koupili jsme je tak tady je mate - doufam ze se v ucetnictvi objevi
lokomotiva (treba parni) a bude veskery majetek vyresen
:-)
Proc se vlastne neco tak zbytecneho - a ocividne nepouziteho, kdyz ted lezi
na hromade  jako jsou zarovky vubec kupovalo?? Nechcete byt stejni jako vami
kritizovana Unhost, jejiz monitory maji rozhodne daleko vetsi smysl z
pohledu pocitacu, nez vase zarovky.

Vilik1

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ccls56$5d7$1 na lit.fsid.cvut.cz...