O co tu jde?

Hvozd debata na centrum.cz
Neděle Červenec 11 21:21:00 CEST 2004

Vazeny pane!

Muj nazor je ten, ze sdruzeni by bez techto neaktivnich clenu nemohlo
fungovat...uz jsem psal....plati nam (dostavaji internet) a my diky jejich
penezum budujem neco, co nas bavi...
Takze v tom problem nevidim.

Co se tyce pokut..nedovedu posoudit. Nejsem pravnik.

Hvozd

<agla na razdva.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.472.1089572864.23325.kladno na sluzby.klfree.net...