O co tu jde?

agla na razdva.cz agla na razdva.cz
Neděle Červenec 11 20:16:39 CEST 2004

Stale to nechapu,nekdo psal ze zdruzeni nemuze vyplacet pracovniky a zde
zas pisete ze je to vjednani.
Tak jak to tedy je.
Pokud teda bude sdruzeni vyplacet ucetni, muze pak vyplacet kohokoliv kdo
pro sdruzeni neco udela?
Jestli ano tak pak je sdruzeni vice komplikovanejsi nez s.r.o. a neni
nutnost lpet na dalsi existenci.

Frank.

Dne Sun, 11 Jul 2004 19:38:17 +0200 napsal/-a Svata Dedic <garat na volny.cz>
zprávu následujícího znění:
: