O co tu jde

agla na razdva.cz agla na razdva.cz
Neděle Červenec 11 10:43:36 CEST 2004

Ale to prece nejde nekoho stale vyuzivat nehlede na to ze na dobrovolnou
pomoc nejde spolehat a
nelze na ni stavet.
Skratka podle mne sdruzeni klfree dosahlo vrcholu a je nutnost neco udelat.

Frank.

Dne Sun, 11 Jul 2004 10:17:56 +0200 napsal/-a Svata Dedic <garat na volny.cz>
zprávu následujícího znění:

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem "M2", který je
standardní součástí webového prohlížeče Opera. Více informací najdete na