O co tu jde

Skudlik skudlik na centrum.cz
Neděle Červenec 11 08:17:20 CEST 2004

<agla na razdva.cz> píše v diskusním příspěvku

> Pokud je to tak jak je napsano tak je jasne ze zdruzeni se ctyrma stovkama
> clenu nemuze existovat. Neni prece mozne aby 1% clenu bylo stale aktyvni a
> 99% clenu nedelalo, nic--uz to je bordel a zdruzeni je nesmysl a
nefunguje.

========================
Kdyz je to procento o neco vetsi nez 1, tak to docela i funguje. Staci se
podivat
kamkoli mimo Kladno. Obdoba klfree se da najit v kazdem vetsim meste.
Proc se to dostalo tam kde to je, to se zeptejte byvale rady. Urcite Vam
radi
odpovi.
========================

> [...]
> kde kazdy clen je ve svem oboru machr a pro zdruzeni muze neco udelat.
> Co ale muze udelat  vetsina clenu Klfree pro sve zdruzeni?Vubec nic,
> maximalne tak napsat svuj nazor na email nebo chat.Clenove klfre prece
> nejsou zadni odbornici pres site nebo PC,vzdyt vetsina z nas pouziva sit
> jen jako noviny nebo postu. Je teda dost aktualni aby kazdy clen pochopil
> ze je lepsi koupit noviny v  trafice,a ne byt clenem ve spolku
tiskaru-chodit
> na brigadu do tiskarny,premyslet o tom jakou pouzit barvu nebo papir a

========================
Ano, tohle je celkem pravda. Neni mozne nekoho nutit, aby chodil na nejaky
brigady. Je potreba si ale uvedomit, ze chod site zajistiji prave tihle
lidi, co
je to treba i bavi (je to pro ne obcas i konicek). Vzdy se nejaci najdou,
proto
podobna sdruzeni vznikaji.

Kdyz proste pro sdruzeni nechci nic delat, tak jsem na tyhle lidi odkazanej
a musim pocitat s tim, ze "servisu az domu" se moc nedockam.

========================
> Prenechme teda radeji chod site odbornikum a vypustme z pocitacu a hlav
> starosti sdruzeni.
========================
Tohle je samozrejme Vase volba. To jste mohl/muzete udelat kdykoliv.
V Kladne pusobi celkem dost komercnich subjektu, na ktere se muzete
obratit.

Proc ale tyto firmy maji jen zlomek "zakazniku" nez Klfree? Odpoved je
jasna. Protoze jsou DRAHY. Kazdeho "odbornika" musite z neceho
zaplatit. Tohle je zakladni rozdil proti sdruzeni, kde to dela vetsina
"amateru" zadarmo.

Pokud na to mate, tak v cem je problem? Dival jste se na nabidky?
Ja kdysi ano (to jeste klfree bylo jen par urvanych a uhadanych nadsencu
na diskuznim foru czfree). Na Kladne se pokousel prorazit Peret a
podobni zlatokopove, ale za ty jeho "zazracne" ceny se mu to kazdej
vyprdnul. Ono zaplatit "odbornikovi" 350,- na hodinu, uz neni zas tak
sranda. Castky za instalaci u klienta taky vesmes mluvi za sebe....

To, ze se tu v posledni dobe propira akorat bordel, to samozrejme
nikoho netesi. Ale nebude to tim, ze tu opravdu bordel je? Kdo za to
muze, to by melo kazdemu inteligentnejsimu dojit.

Skudlik.