O co tu jde

agla na razdva.cz agla na razdva.cz
Neděle Červenec 11 07:13:36 CEST 2004

Pokud je to tak jak je napsano tak je jasne ze zdruzeni se ctyrma stovkama
clenu
nemuze existovat.
Neni prece mozne aby 1% clenu bylo stale aktyvni a 99% clenu nedelalo
nic--uz to je bordel a zdruzeni
je nesmysl a nefunguje.Zdruzeni je podle mne vhodne tak pro nejake
zberatele a podobne spolky,kde kazdy clen
je ve svem oboru machr a pro zdruzeni muze neco udelat.Co ale muze udelat
vetsina clenu Klfree pro
sve zdruzeni?Vubec nic,maximalne tak napsat svuj nazor na email nebo
chat.Clenove klfre prece nejsou zadni
odbornici pres site nebo PC,vzdyt vetsina z nas pouziva sit jen jako
noviny nebo postu.
Je teda dost aktualni aby kazdy clen pochopil ze je lepsi koupit noviny v
trafice,a ne
byt clenem ve spolku tiskaru-chodit na brigadu do tiskarny,premyslet o tom
jakou pouzit barvu nebo papir a podobne.
Prenechme teda radeji chod site odbornikum a vypustme z pocitacu a hlav
starosti sdruzeni.

Dik K5 Frank.

Dne Sat, 10 Jul 2004 22:35:43 +0200 napsal/-a K5 <darth.moula na seznam.cz>
zprávu následujícího znění: