Magoři

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Neděle Červenec 11 00:49:08 CEST 2004

Vazeny pane,

   toto je konference o deni ve sdruzeni. Nekteri prispevatele sem pisou
uplne kraviny, to je pravda... Ale spousta mailu, ktere sem chodi se
primo tykaji aktualniho deni ve sdruzeni. Nevim jestli jste cetl stanovy
sdruzeni a zda mate prestavu o jeho fungovani. Klfree je obcanske sdruzeni,
tedy my obcane jsme se sdruzili za ucelem, aby jsme si spolecnymi silami
poskytli internet... A pokud Vas aktualni deni ve sdruzeni nezajima na tolik,
ze Vas obtezuje prijimat  takove maily z konference, ktera s denim ve sdruzeni
primo souvisi, tak mi neni jasne, proc jste do sdruzeni vstupoval?

   Uvedomte si prosim, ze sdruzeni neni firma se servisem 24 hodin denne
7 dni v tydnu. Pokud chcete, aby sdruzeni nejak rozumne fungovalo, tak k tomu
musite take nejak prispet. Pokud tento zajem nemate, tak jste idealnim
zakaznikem Datunelu a ja jim takove zakazniky, ktere nezajima nic jineho
nez internet za 350 Kc mesicne jenom preju. Sorry, ale muj cas je prilis
drahy na to, abych zdarma pracoval pro lidi, kteri nejsou ochotni pro
sdruzeni cokoliv udelat.

   Ad vystoupeni ze sdruzeni - pokud vim, tak se na nas (radu) doposud nikdo
neobratil. Nicmene pokud nas o to oficialne pozadate (staci poslat mail na
rada na klfree.net), tak tu zadost projedname.

S pozdravem,

Tomas Tichy