O co tu jde

K5 darth.moula na seznam.cz
Sobota Červenec 10 22:35:43 CEST 2004

> Muzete nekdo v nekolika bodech napsat o co tu vlastne jde?
>
> Pro vetsinu clenu je asi prvorade aby bezel plnohodnotny
> internet(spolehlive a bez problemu)za 350kc mesicne,a ne nejake
> nesrovnalosti v majetku.
>
> Dik za info Frank.

Sdružení je spolek lidí, kteří platí členské příspěvky a za ty se staví/opravuje síť a nakupují služby, nářadí a pod.
Sdružení nemá zaměstnance, kteří by pro něj pracovali. Sdružení si nenajímá firmy, které by pro něj pracovali. Sdružení má aktivní
členy, kteří jsou ochotni pro něj něco dělat. Dělají to tehdy, když jim to okolnosti dovolí. Platí stejné členské příspěvky, jako ti
členové, kterým okolnosti nikdy nedovolí pro Sdružení cokoli udělat.

Momentálně můžeme rozlišit tyto druhy aktivních členů:
- ti, kteří pro Sdružení pracovali dříve
- ti, kteří pro Sdružení pracují teď
- ti, kteří pro Sdružení pracovali dříve i teď

Teď k těm nesrovnalostem v majetku:
jako člen Sdružení neseš plnou zodpovědnost do výše svého jmění za všechny průsery, které Sdružení udělá ať už budou jakékoli a
způsobí je kdokoli. Pokud Sdružení nedejbože dostane pokutu pět miliónů korun, budeš se úhradě této pokuty podílet rovnou částí, to
jest částkou cca 17000,- Kč. V tom okamžiku tě možná nesrovnalosti v majetku a hospodaření začnou zajímat, protože taková pokuta
nevzejde jen tak z ničeho, ale právě z bordelu, který se snažím, aby ve Sdružení NEBYL a aby byl dokázán stav, ŽE BORDEL NEBYL
NIKDY. Proto chci, aby byl řádně vypořádán majetek, inventura a agenda.

S tím souvisí i chod sítě: když mám auto, ale nesedím za volantem, těžko ho můžu řídit. To je současný stav Klfree. Klfree má auto
(síť), ale za jeho volantem sedí někdo jiný. Je to dostatečně jasné?

K5