JO

jo jo na email.cz
Sobota Červenec 10 20:46:34 CEST 2004

jarda cerny wrote:

> Ok. Odpovím ti na ty tři otázky a snad už bude klid:
> 1) vypařili se
> 2) vypařili se
> 3) myslíš že všechny?Mě osobně to nezajíma a "pár" lidí, kteří s Datinelem nemaj nic společnýho , taky ne.
> Už mám dost lidí jako ty co se do všecho serou a nic vlastně neví. Najdi si laskavě práci a holku, založ rodinu nebo tak něco.

Jarda, největší kritik osobních útoků, je sám vede!

Mám jediné štěstí, že Japana a MilanaK znám teprve od tiskovky. Nic
jiného, než to že se tam totálně zdiskreditovali a sami řekli, že
účetnictví není. Co by asi sami sobě prodali? Nejdřív si to uvědomila
Unhošť a půl roku potom si to uvědomili i ostatní členové Klfree. Aspoň
něco. Jenže, když už to konečně někdo chce zachránit, tak má stejně smůlu.

Kdeže jsou ty Benyho loňské sněhy "celá páteř patří sdružení".

Kvůli tomu, že tady lidem omílám, že jejich prachy jsou momentálně v
tmavých místech mezi dvěma kopci! Proto je ti zle?

Co je lepší, aby o tom nikdo nevěděl???

Tím, že vystoupíš ze sdružení tomu fakt pomůžeš... místo aby ti vadilo,
kde je ten tvůj druhý litr, tak vytáhneš naopak jeden ze sdružení
vytáhneš. Ještě si tady dramaticky hraješ na druhýho jenika. "Znechucen
a zhnusen odcházím".

Je mi taky dost špatně. Je mi špatně ze všech zlodějů v této republice.

jo

p.s. mám návrh, pojďme to řešit do fóra, ať má jarda klid...