Mago?i

jo jo na email.cz
Sobota Červenec 10 17:00:13 CEST 2004

BlackSUN wrote:

> *** Jak víš, jo, co je a není v pokladně? Ani sám nejsi členem sdružení,
> spekuluješ...

Nespekuluju, Japan několikrát mezi 50 svědky potvrdil. V pokladně
"skoro" nic, evidence majetku není; zůstatek na účtě je veřejný.

> *** A co že si měl k tomu obědu? Kdo mně dal peníze a nedostal doklad?
> Jinak dříve se doklady nevydávaly a přihláška sloužila jako doklad, to jen k
> tomu.

Díky, žes to potvrdil. Je to přece nad slunce jasnější.

Na tyhle počty nemusí být člověk účetní. Stačí základní matematické operace.
Určitě umíš spočítat spoustu věcí líp než já. Tak si to zkus sám.
Schválně, co ti vyjde.

jo i ne