Pro BlackSUNa: Linux vs. Debian (Re: hnus)

BlackSUN black.sun na datunel.net
Sobota Červenec 10 16:56:21 CEST 2004

No, je to slovíčkaření, Linux distribuce je taky něco jiného než distibuce
na linuxu...

Ale je to jedno, už sem byl tak rozjetej, že sem se toho pro mě špatně
chytnul...

Dám si na vás větší pozor :-)

BlackSUN

"Svata Dedic" <garat na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:40F00316.4000704 na volny.cz...