Magoři

jo jo na email.cz
Sobota Červenec 10 16:46:15 CEST 2004

Spory se tu vedou o Klfree, ne o osobní věci. Osobní věc je to, co jsem
měl dnes k obědu.

Věc, která se tady řeší je:

1) kam zmizela (nebo zmizí) síť klfree?
2) kde jsou peníze, které se vybraly od členů - takže asi i tvoje peníze
jardo - nejsou v majetku, na účtu ani v pokladně
3) všechny nás zajímá důvod, proč konkrétní lidé tak vehementně
likvidují síť Klfree

Promiň, ale tohle nejsou osobní spory.

Na žádnou z otázek zatím nikdo z dotčených lidí uspokojivě neodpověděl.
Odpověď dotčených lidí se vždy zvrhla v maňáskové divadlo.

Tak co BlackSune, taky by mě zajímalo, jak to tam v Rozdělově s těmi
přihláškami bylo. Kdy a kolik lidí jsi připojil a kdy a kolik peněz jsi
odevzdal do pokladny klfree? Měli by se ptát i ti lidé, kteří dali
BlackSunovi v hotovosti 2000,- a pravděpodobně na to nedostali doklad.

Blacksune, jestli budeš chtít odpovědět, že na vykonstruované otázky
neodpovídáš, také to o lecčem vypovídá.

Jardo, je tohle osobní spor? Týká se to osob, ale není to osobní.

jo