hnus

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Sobota Červenec 10 12:35:24 CEST 2004

On Sat, Jul 10, 2004 at 11:08:58AM +0200, Beny wrote:
> Bod Iris ano byl Klfree. Byl postaven na dobrovolnosti MilanaK, jak dlouho
> trvalo k tomu ho premluvit. Ted Milan se rozhodl ze sve dobrovolnosti
> demontovat zarizeni pro Klfree a namontovat jine pro jiny subjekt. Ptam se
> ma na to pravo ci nikoliv? Ja si stale myslim, ze ma. Ma to na SVEM balkone
> a tudiz jen on rozhoduje koho tam pusti.

Ale to je mi zajimava novinka. Nemyslis, ze kdyz uz nic jineho, tak ze
by slusny clovek, kteremu aspon trosku jde o sdruzeni, o tom radu informoval?
Nebo alespon clovek, ktery by nechtel nasemu sdruzeni hazet klacky pod nohy?
Jedine co vim ja je, ze rade byl zrusen vzdaleny pristup na tento router.
Jinak pokud vim, tak tento router je stale zapojen do site Klfree.

Takze kdyz to shrnu:
1) nic o tom nevime,
2) svevolne zrusen bod KLFREE,
3) nasilne zabrane vysilaci pasmo ve prospech ciziho subjektu,

To ti prijde vporadku? Beny, odpoved, ze nemuzes za Milana mluvit se ani
neobtezuj psat, jak to delas obvykle. Ja se ptam explicitne Tebe jestli
Ti to prijde naprosto vporadku a normalni? Staci ANO nebo NE.

Beny, jako byvaly predseda, mohl bys prosim nam, clenum sdruzeni, sdelit
informace k nize vyjmenovanum uzlum nasi site, ktere po Tobe chceme vedet
uz mesic a pul? Zajima me zejmena zejmena kdo je vlastnik pocitacu, anten,
kabelaze, switchu, skrine, domovnich rozvodu. Dale me zajima jak je dohodnuto
placeni elektriny. A zejmena me zajima, jak jste zajistili - dohodli umisteni
zarizeni a za jakych podminek - a jakym jmenem (jmenem sdruzeni? jmenem svym?)
a kde jsou k tomu nejake doklady? Vzhledem k Tvemu vyjadreni, ze si mame
vybudovat sit vlastni (btw: s zlomkem financi a casu ve srovnani s tim, co
jste meli vy) nam i napis vase plany v dane oblasti.

- Door - pry nejake sitovky tam ma IK?
- Mrsk - IK ma na nej fakturu, chci to slyset take od Tebe, ze NENI sdruzeni,
         pry nejake sitovky mame v Mrsku?
- Bronx
- JNN - neco uz proslo konferenci,
- Iris
- Tokio, Hirosima (JAPAN)
- VKD
- Billa, Spital
- Vezak
- Engert
- Runway
- Uplet
- Kyblik
- Stepanka (Pivovar)
- Stockholm

Jsou jeste nejake uzly v klfree a nejsou na seznamu uvedene? Jestli jo, tak
ktere.... (mozna jsem na nejake zapomel, nejsem v Kladne a seznam jsem
napsal z hlavy).

Predem diky,

Tomas Tichy