hnus

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Sobota Červenec 10 11:52:39 CEST 2004

Jeste malej dovetek. Milan ten bod budoval hlavne pro Frantika. Staci se jen
podivat na pomer lidi, kteri se pripojili na tento bod v jakem sdruzeni jsou
a to ze Frantik na tento bod ci body pustil i cleny Klfree byla jen jeho
dobra vule. Stejne jako se to stalo s Vodarenskou. Vzdyt si sam byl na
domovni schuzy a povoleni na Oskara jsi psal take ty. Vis sam moc dobre, ze
jsme se s Frantou dohodli, ze tenhle bod budem vyuzivat spolecne. Stejne
jako u Milana. Ted proste zalezi i na te protistrane, zda chce v takove
spolupraci pokracovat.

"baquedano" <baquedano na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:40EFB63A.1090106 na seznam.cz...