hnus

BlackSUN black.sun na datunel.net
Sobota Červenec 10 10:30:12 CEST 2004

By mě jenom zajímalo, co ti kdo udělal, že to zanechalo takovéto dalekosáhlé
důsledky...

Proč tedy nevstoupíš do sdružení a nezačneš se angažovat tam, montáží je
podle tvých slov habaděj, můžeš se třeba realizovat prací na nových
stanovách, ba co kontrolní komise, tam by si byl ten nejlepší...

Jak říkám, nejdřív něco předveď a potom se můžeme bavit. Po tobě sem ale ani
drátek neviděl..

BlackSUN

"jo" <jo na email.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ccmoro$766$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> [...]
> orgánem. Za řádný chod Sdružení odpovídá statutární orgán.
>
> Stanovy špatné jsou, ale to už jsme tu řešili taky tisíckrát a za vinu
> to tobě osobně nikdo nedává. Do valné hromady je na čem zapracovat.

> To samé jako k odpověď k bodu 1.

> Asi taky něco napíšu do newsů něčím jménem a pak si na to budu dělat
> nárok... na newsech se toho napovídá... Co když napíšu za blacksuna, že
> router na bille patří jojovi. No a já už jen odpovím, že si ho jdu
> přepojit do sítě telecomu. Kdo mi dokáže opak?
>
> Jó, kdyby všechno na světě bylo takhle jednoduché...

Promin,