Re: Chudák

Fachman Fachman.Fachman na seznam.cz
Sobota Červenec 10 00:09:13 CEST 2004

No to neni tak docela pravda. Dnes mi napriklad volal jeden velice
nespokojeny clovek. Na pripojeni ceka uz celkem dlouhou dobu a diky stop
stavu atd se ho dodnes nedockal. Rekl mi primo ze chce mit net a nezajimaji
ho zadne dohady. Jak uz zde nekdo uvedl. Lide se sami ozvou a zadaji o to co
chteji nebo nechteji....

Co se tyce loutkoveho divadla: loutky sice nemam, ale myslim ze na chate mam
par manasku. Obecenstvo jaktak koukam uz mame tak este oslovit

"Hvozd" <debata na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ccn27p$7ua$1 na lit.fsid.cvut.cz...