Re: Chudák

Belerby belerby na seznam.cz
Pátek Červenec 9 23:16:12 CEST 2004

Kdo je pripojeny na Vodarenskou, musel prece zavolat na jedno telefonni
cislo (komu patri nevim, IK, Datinel ?) a nadiktovat svoje jmeno, adresu,
telefon, IP a MAC a pak mu byl internet znovu zpristupnen ...

Belerby

"Hvozd" <debata na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ccmsc0$7gp$1 na lit.fsid.cvut.cz...