Dohoda old kLfREE a new kLfREE (ala Re: hnus)

jo jo na email.cz
Pátek Červenec 9 20:47:30 CEST 2004

Jenycek wrote:

> Kurva, to se neumite rozumen na necem dohodnout????
Právě proto, že dohoda je v nedohlednu, tak volíme nový informační kanál.

> Zalezi snad na tom jestli byl prevod SIMky proveden 21. nebo 20. nebo
> 22.?????
Máš pravdu, nezáleží na tom dneska. Ale nejedná se o ojedinělý úlet,
spíš v tom vidím cílenou aktivitu skupiny osob.

> Myslim, ze by v soucasne dobe stalo misto hadek na news, se snazit resit
> situaci s propojenim casti Kladna.
Snad už taky nová rada k tomu konečně něco řekne.

> Posledni dobou jsem velice ZNECHUCEN neustalymi hadkami a obvinovanim
> jedne strany druhou.
Nebuď znechucenej, prostě jen poslouchej a vybírej fakta.

> Nechci se nikoho zastavat, ale mozna si neuvedmujete, ze nebyt Benyho,
> Jenika a jinych cvoku (omlouvam se za prirovnani), tak se o WiFi mohlo
> lidem na Kladne jen zdat a vsechno by tahali po dialu. Timto nechci
> omlovat, to ze do soucasne doby 07.07.2004 neni uzavrene ucetnictvi,
> ktere by melo byt uzavreno do data podani danoveho priznani tj. 31.03.,
> protoze z vysledku uzaverky se podava prave toto priznani, takze neni-li
> uzavrene, nemohlo byt podano priznani k danim.
Nebyt jich, byl by to založil někdo jinej. Třeba by to nezaložil. Je to
fuk. Důležitější je, jak se bývalá rada nyní chová. Na mě to dobrý dojem
nedělá.

> A k inventarizaci bych chtel dodat, ze inventarizace je hotova do 14
> dnu. Zde spise jde o to to protahovat do ztracena. Muj osobni nazor, je
> ze se inventarizace v dohledne dobe nedockate. Nejdrive, az se MilanK
> vrati zpet.
Inventarizace měla být zpracovávána průběžně. Nikoliv až se MilanK vrátí
z cest. Kdyby byl hotový inventář, tak není o čem mluvit a Sdružení by
se mohlo dál rozvíjet.
I když by se inventarizace dodělávala dodatečně, tak těch 14 je nejlepší
termín. Jenycku, i ty se zeptej, co je na tom za problém a taky se
zeptej - když není inventář - kam se poděly tvé dva tisíce. Prostě to
nadhoď.