hnus

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Pátek Červenec 9 15:24:21 CEST 2004

Pokud jde o odpovedi na email od K5 MilanoviK, tak se prosim te zeptej na ti
Milana. Neni moje manzelka, takze nevim proc mu neodpovedel.

Pokud jde o vystavbu nejake jine site na nejake strese, prosim na to se
musis zeptat majitelu teto site a ne me a prosim me z toho vynech, ja nic
nestavim.

Pokud jde porad o majetek, ktery sdruzeni ma, tak ten bude vracen, ale
preeci nemuzete chtiti po nekom, aby vam svitil na na tomto bode, kdyz uz za
1. Ma svuj plan koho tam pusti
2. Nema rad soucastnou Radu

Preci se nikdo z tech lidicek, co maji doma nebo na strese neupsali na tisic
let k tomu, ze budou svit pro Klfree? Je to preci jejich rozhodnuti a jejich
vule, kdo a co tam bude svitit.

Pokud jde o vraceny HW, tak dostanete presne¨ten, ktery v siti byl a je.
Nebudete preci chtit P4, ze jo?

A pokud jde o chudaka Jenika, tak jiste byla vydana kupni smlouva, kde je
jasne videt, jake zarizeni se od nej vykoupilo a co ja vim, tak to byl
nejaky Edimax, antena a kus kabelu. Vis pred rokem a puk tyhle veci staly o
mnohem vice penez, nez tedka. Vzdyt jen Jetson dostal za svuj HW skorem
20.000,-

"Tomas Tichy" <tichy na math.cas.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.422.1089378037.23325.kladno na sluzby.klfree.net...
> Tomu bych si dovolil se zasmat... Nic jineho nez hazeni klacku nam
> pod nohy, vyrabeni problemu, nedodrzovani slibu, nekonecnych vymluv,
> ignorovani dotazu a budovani site Datinelu nedelate. Aspon tak vidim
> ja.
>
> Ilustrace pro zasmani: nedavno K5 poslal MilanoviK hromadku dotazu...
dlouho
> [...]
> z vaseho arogantniho chovani (viz. vcerejsi prepojeni nasich uzivatelu
> povesenych na Socku (JNN) a Tokio do Datinelu)
> usuzuju, ze sdruzeni NEMA VUBEC NIC.

> Tak na to zapomen, takhle predani majetku probihat NEBUDE.
> Jestli tomu dobre rozumim tomu, co naznacujes, tak jste do ucetnictvi
> dostali hromadu srotu, ktery mate nekde v garazi a hodlate jej vydavat
> za majetek klfree? Doufam, ze se mylim a zadam Te o vysvetleni.
>

> Prekvapilo me Jenikoho oznameni, ze Socka neni sdruzeni. Proto od Tebe
> chci vysvetlit polozku z vypisu z uctu Klfree ze 17.1.2004 na castku 10000
Kc