Co s tokiem ?

Fachman Fachman.Fachman na seznam.cz
Pátek Červenec 9 15:14:09 CEST 2004

Uz sem myslel ze se dneska nezasmeju. Diky za ten krasnej vyraz "burzián".
To jsi vymyslel sam nebo ni nekdo pomahal?:-)))))))))
No ani se nedivim klukum ze uz vam ani neodpovidaj. Je to naprosto zbytecny
venovat cas sosutavnymu cteni soustavnych upominek a narazek(kolik mesicu uz
se to tahne?). To by vydrzel leda cvok. Cas se da vyuzit mnohem lepe zvlaste
o prazdninach....

"jo" <jo na email.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cclqut$5bs$1 na lit.fsid.cvut.cz...