hnus

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Pátek Červenec 9 12:29:52 CEST 2004

Nikdo nic pod nohy nikomu nehaze. Ten vliv o kterem tu mluvis ja na nikoho
nemam. Ano kluci jsou mi kamaradi, ja jim muzu rikat horem dolem, tak uz
kurna to predame, ale to je tak vse.

Pokud jde o pripojne body, ktere ted pomalu prechazeji pod spravu jineho
subjektu, tak o tom jsem mluvil jiz na VH. Nebudte tedka z toho prekvapeny.
Klfree melo dost casu sehnat si nahrady a taky to tak udelalo a dela.
Midway je jedna nahrada, panelak v Americke druha. Myslim, ze delate co
muzete.

A kdyz si odmyslime ten nepredany majetek, tak cela vec bude mit svuj
pozitivni dopad pro vsechny uzivatele. A duvud? Nedojde k vytvoreni monopolu
v oblasti pripojeni, obcan si bude moci vybrat. Klfree ci Datinel co
IPworks. To uz je jedno, jak se to jmenuje. Clovicku vyber si. Chces lozit
po strechach, jdi do Klfree. Chces to mit domu az na klic a o nic se
nestarat, jdi ke komerci.

Jeste jednou chci rici, ano mrzi me nepredany majetek, ale jedinou moji
moznosti je stale dokola a dokola opakovat klukum, prosim pokusme se to
dokoncit.

Co mohu zdelit, tak uz se hromadi HW, ktery bude predan. Slibeno mam. ze k
tomu dojde behem nekolika malo dnu. Naradi jsem tez videl vytrideno, i ty
zarovky tam byly :-) Konvice na kavu tez a dalsi material.

"Rada Polacek" <rada.polacek na tiscali.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.412.1089361290.23325.kladno na sluzby.klfree.net...